Konsert AF9 Minggu Ke 2 - Akademi Fantasia 2011

Konsert AF9 Minggu Ke 2

Konsert AF9 Minggu Ke 2



Pada Konsert AF9 Minggu ke 2 malam tadi, 11 pelajar AF9 diberikan tugasan lagu kebanyakannya berentap slow-slow saja.

1).  Erul - Lagu Cinta Untuk Nabila
2).  Raqib - Lagu Dan Bila Esok
3).  Lena - Lagu Kekal
4).  Nera - Lagu Aku Dia dan Kamu
5).  Aida - Lagu Ilusi
6).  Amir - Lagu Cinta Gila
7).  Azri - Lagu Bila Resah
8).  Afif - Lagu One In A Million
9).  Eka - Lagu I'm Sorry Goodbye
10). Kay - Lagu Selagi Ada Rindu
11). Miza - Lagu Di Pintu Sepi

Pengkritik Jemputan : Fauziah Latif (Gee)

Prestasi persembahan Pelajar AF9 pada minggu ke 2 ini belum lagi ada aura tersendiri. Namun, persembahan Lena dan Erul paling best. Dari konsert tirai dan minggu pertama memang kedua-dua pelajar AF ini, aku dah minat dan tertunggu-tunggu persembahan. Tengok jer Video di YouTube bawah nanti

Kejutan pulak... mesti ada. Itulah AF. Setiap minggu mesti ada. PakNil (aznil) seperti memberi amaran keras apabila kejutan untuk pelajar AF9 minggu ini dengan Operasi gugur. Pelajar AF9 tidak buat tugasan dengan baik. Prestasi persembahan  biasa-biasa saja. Agaknya diorang tu igat dah masuk AF9 syok-syok jer. Tersedu pelajar-pelajar AF9 ini bila diumumkan akan digugurkan dengan memasukan pelajar baru ke Akademi. Bukan sorang tapi 4 orang.  Dari persembahan 4 pelajar baru AF9 itu boleh tahan jugak suaranya.2 perempuan Hani dan Fina manakala lelaki Hazama dan Fir. Yup !  2 F dan 2 H. Fina adalah  adik kepada Aida AF9.

Hazama tu aku nak persona dengar suaranya dgn gaya rambutnya. I like it. Yang geramnya tu, akhir konsert tak jadi digugur untuk minggu tapi akan dibuat minggu depan pada konsert minggu ke 3.


Pelajar AF9 tersingkir pada konsert minggu ke 2 adalah Eka dari Kuala Lumpur.  Memang persembahan EKa AF9 ini pun tak menyelah sangat. Afundi Eka sebelum konsert pun Eka berada di tangga ke 10. Ke 2 tercorok atas Miza. Agaknya FAn Miza AF9 dah nampak apa yang terjadi kat Laika yang tersingkir di Minggu pertama. Laika AF9 berada di tangga tercorok Afundi sebelum konsert AF pertama.


Persembahan Eka Di Konsert AF 9 Lagu I'm Sorry Goodbye.  Haa terkena dengan tajuk lagu GoodBye Akademi Fantasia 2011, AF9 Eka tersingkir di minggu ke 2 Konsert AF9.








Yang Best, tetapku Afundi Lena dan Afundi Erul. My favourite AF9
Jom tengok persembahan Lena dan Erul Di Konsert AF9 minggu ke 2







Nak tengok Lena dan Erul di konsert AF9 minggu ke 3 pulak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...